×
light
دهمین دوره

نور و ساختمان هوشمند خاورمیانه
Light + Intelligent Building Middle East

یک نمایشگاه تجاری با حضور غرفه داران از بیش از ۳۰ کشور جهان برای به اشتراک گذاری آخرین اطلاعات و دستاوردها درباره نور و ساختمان

۲۶ تا ۲۸ دی‌ماه 1402
مرکز تجارت جهانی دبی
مزایای رویداد
  • ورود به بازار جهانی
  • بررسی رقیب های خارجی
  • ایده یابی و خلاقیت
  • بومی سازی دانش و تکنولوژی جهانی
اسپانسر ها

شما اولین باشید

شما می توانید در این نمایشگاه اسپانسر باشید

درباره رویداد

نمایشگاه نور و ساختمان هوشمند خاورمیانه Light + Intelligent Building Middle East

امسال، پیشروترین رویداد خاورمیانه و شمال آفریقا برای نورپردازی و فناوری ساختمان به موضوعی می‌پردازد که با زمان طنین انداز می شود – «آینده‌های روشن: چگونه مسئولیت آینده نور و ساختمان ها را هدایت می کند.»

همانطور که در حوزه سیستم‌های ساختمانی هوشمند و معماری‌ پیشرفت می‌کنیم، می‌بایست در خصوص بهره وری انرژی، ارتقای رفاه، یا حفاظت از محیط زیست مسئولیت پذیر باشیم. تعهدات امروز ما میراث فردا را شکل می دهد. ساختمان‌ها و محیط‌های آینده، فقط ادغام‌ فناوری پیشرفته و طراحی‌های نوآورانه نیست بلکه ساختن فضاهایی هستند که از نظر زیست محیطی آگاهانه، مسئولیت اجتماعی و اساساً پایدار باشند.

این رویداد یک نمایشگاه تجاری می‌باشد که با حضور غرفه داران از بیش از ۳۰ کشور جهان برای  به اشتراک گذاری آخرین اطلاعات و دستاوردها از طریق برگزاری نشست‌های تخصصی  ساختمان‌های هوشمند، InSpotLight (با نگاهی دقیق به آخرین روندها) و Thinklight از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ دی ماه ۱۴۰۲  در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

بیایید با هم فضاهایی ایجاد کنیم که نه تنها باهوش‌تر، بلکه با دنیای ما مهربان‌تر هستند!

رویدادها و برنامه‌های باشگاه رهبران کسب و کار